close

你知道我很愛你, 你知道我會堅持下去, 你知道我會不斷努力嘗試.

每次同你吵交, 你嘅語氣都好恐怖, 透露唔到半點關心同安慰. 但係我可以忍受到, 我可以繼續.

每次我地講起其他男仔, 你都會表現得好有興趣, 你覺得他們都比我好. 但係我可以忍受到, 我可以繼續.

每次當我問你問題, 你都會覺得我好煩, 唔想繼續同我講電話, 而如果我拖落去, 你會變得更加煩躁. 但係我可以忍受到, 我可以繼續.

但係你昨晚同我講, 你忍受唔到我了.

你忍受唔到我等你, 我為你付出, 我關心你, 我愛你. 原來我嘅愛對你黎講, 係忍受, 係折磨.

你知道我有幾心痛嗎? 我知道你會話, 你個心都好痛, 因為我過去曾經傷害過你.

你唔愛我, 我已經清楚知道, 只係我自己傻, 要一世只愛你一個.

Emily, 唔好因為你知道我會等你, 就隨便傷害我忽略我, 將我擺埋一二角.

你應該好清楚, 人會變, 愛會變. 因為你就係咁樣同我解釋一切.

arrow
arrow
    全站熱搜

    eMson 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()